Elemzések: Obama néger, Romney megérdemli az Alaptörvényt

A Hápog közéleti szereplőket kért meg arra, hogy az Obama-Romney vita főbb pillanatait, esetleges kimenetelét vázolják fel:

"Igen meghatódtam azon, ahogyan Mitt Romney egyfajta keresztény Don Juanként dobogtatta a szíveket, míg Obama érvekkel és gondolatokkal untatta az embereket."

Sejem Zsolt, KDNP

"Ahogyan végignéztem a beszélgetést, arra a következtetésre jutottam, hogy Obama még nem olvasta az Alaptörvényünket. Küldök neki egyet."

Kerényi Imre, szörnyeteg

"Obama néger? Tudtam, hogy buzi!"

Schweizerberger Árpád, vak Magyar Gárdista

"Egyértelmű az, hogy a liberális leszbikusok háborút indítottak ellenünk, és az ördög kommunista kurvájával szövetkezve hozták a világra az arab Hussein Obamát.  Istennel is megbeszéltem, és Romneyt támogatjuk, aki végre megengedné az embereknek, hogy szabadon ne végezzenek abortuszt, ne haljanak meg, ha meg akarnak halni, ne fizettesenek a gazdagokkal több adót."

Pat Robertson, keresztény

 "If he'll be back, I get to the chopper. It's not a humor."

Arnold Schwarzenegger,  szokványos kormányzó

0 comments:

Post a Comment

 
[Hápog] Friss hírek megbízható forrásokból. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.