Kipróbálja a melegházasságot a tiltakozó lelkipásztor

Isten jelenti: a texasi lelkipásztor, Rick Scarborough korábban megfogadta, hogy amennyiben a Legfelső Bíróság elfogadja a melegházasság legalizálásának kiterjesztését az országra, felgyújtja magát. Ezt az ötletét elvetette, most házasságra lép egy férfival.

Scarborough elmondása szerint szereti a melegeket, azzal viszont nem ért egyet, hogy a házasságuk törvényes legyen – ezért kipróbálja, milyen is lehet egy azonos neművel házasodni.

"Hiszem, hogy az amerikai melegek többsége olyan, mint a keresztények, csak azt nem hiszem, hogy joguk van megházasodni. És igen, azt mondtam korábban, hogy felgyújtom magam, de aztán rájöttem, hogy ez nagyon fájdalmas volna, és be kellett vallanom, hogy nyápic vagyok" – mondta.

Véleménye szerint nincs más választása, az egyetlen út, hogy a melegházasság ellen lépjen fel, hogy belülről küzdj. "Tudnom kell, hogy mit gondolnak, mit éreznek" – mondta.

"Igen, szexelni is fogok az új férjemmel" – szögezte le a feleségétől elvált, és legjobb barátját, Chip Douglas-t elvevő lelkipásztor hozzátéve, azt mondják majd, hogy egy öngyűlölő meleg volt mindig is, de ez nem igaz. "Nem gyűlölöm a melegeket, és nem bántani akarom őket. Szeretem őket, például az új férjem, Chip-et is szeretem. Szeretem istent, az igéjét, az igazsságát. Csak ki kell próbálnom ezt, és egy ideig így maradnom, hogy kitaláljam, hogyan változtassam meg a Legfelső Bíróság döntését" – tette hozzá.

0 comments:

Post a Comment

 
[Hápog] Friss hírek megbízható forrásokból. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.